..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 24 października 2015

(65) FK Spiśska Nova Ves - MFK Kośice


II liga wschód

dawno nie byłem na Słowacji, wiec trzeba było odwiedzić tamtejsze stadiony, jako pierwszy mecz wybrałem wyjazdowy mecz VSS Kośic, obecnie druga liga, a przy okazji mogłem się spotkać i wypić piwko z kumplami ( Sparta Praga, VSS Kosice). Jeżeli chodzi o sam mecz to na boisku bez apelacyjne rządzili goście, od razu widać że chcą wrócić do pierwszej ligi. Na trybunach również rządzili goście, z fajnym i głośnym dopingiem przez cały mecz. Był też pokaz piro, ale niestety w momencie tego występu, uzupełniałem braki piwne w barze :-), wszystko przez gości, gdyż piwko można było wypić na stadionie, aż do momentu gdy kibice z Koszyc nie zaczęli przeskakiwać przez płot, w celu zakupienia trunku, no i musiała interweniować ochrona.Ogólnie super wyjazd.
bilet: 1,5 euro
widzów: 1203





















































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz