..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 22 października 2015

(64) Legia Warszawa - Club Brugge KV


drugi mecz w lidze europy, no i mamy wreszcie jakiś korzystny wynik, choć z drugiej strony za pierwszą połowę bardzo słabej w wykonaniu gospodarzy, to można uznać za sukces, druga połowa lepsza iuratowany remis. Doping jak zwykle na wysokim poziomie, żeby to docenić trzeba być na meczu przy Łazienkowskiej 3, kibice gości w niezłej frekwencji, co mnie bardzo zaskoczyło, myślałem ze do nas, nie ma zbyt wielu chętnych na przyjazd na mecz.A no niezły też doping z ich strony. Piwko tylko przed meczem w Ł3, w miłym towarzystwie.
bilet: 50 zł
widzów; 16 320



















































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz