..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 3 października 2015

(58) LKS Bełk - BKS STAL


III liga opolsko - śląska


BKS - STAL: KOZIK - PROKOPÓW (78 min. CAPUTA), CZAICKI, DANCIK (32 min. BEDNARZ), WIŚNIEWSKI, RUCKI, KOCUR (72 min. LEWANDOWSKI), ZDOLSKI, SOBALA, BRYCHLIK (59 min. LUKE), SZCZUREK.

No i remis, ale czy tylko remis, bardziej liczyłem na wygraną, jakoś nie idzie nam to gonienie liderów, gdy oni remisują i jest szansa dogonić ich, my też remisujemy, zresztą mecz wyrównany, bo jak się bramek nie strzela to musi być tylko remis :-). Szkoda ze nie mogli być obecni na meczu Kibice BKS-u, choć sektor dla gości jest, całkiem fajny, zresztą stadionik też elegancki, no i oczywiście serwowali piwko, które zostało wypite w niezłym towarzystwie, no dobra nie jedno.Tak wiec pomimo zakazu, dwa auta obecne na meczu.
bilet: 10 zł
widzów:





0











































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz