..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 14 maja 2016

(28) FC Banik Ostrawa - FC Zbrojovka Brno

Gambrinus Liga
choć pogoda bardziej taka barowa, nie raz trzeba poświęcić się dla swojej pasji i jeżeli jest jakieś ciekawe wydarzenie, trzeba po prostu się zmobilizować i zobaczyć go. Dzisiaj wypadło na kolejne odwiedziny Ostrawy, a skłoniły mnie do tego dwa powody, po pierwsze jeszcze nie byłem na stadionie w Vitkowicach, a po drugie, byłem na pożegnaniu stadionu Bazaly, wiec teraz wypada zobaczyć ostatni mecz w pierwszej lidze Banika.



no i pięknie, pogoda się poprawiła i w miłym towarzystwie pojechałem na mecz do Ostrawy, a dokładnie dzielnicy Vitkowic, przy okazji dowiedziałem się trochę ciekawych historii na temat dlaczego gospodarze z takim hukiem zlecieli do drugiej ligi. Mecz nawet niezły, początek to niezła gra gospodarzy, ale goście to przecież niezła drużyna i pokazała swoją wyższość w tym spotkaniu. Kibice gospodarzy z oprawą na dwudziestolecie zgody z Katowicami, liczyłem na trochę więcej pirotechniki, ale za to w porywach nawet cały stadion dopingował, obecnych sporo Kibiców Gieksy. Goście w skromnej liczbie, mieli ponoć mobilizację na ten mecz ale chyba nic z tego nie wyszło, wspomagali ich Słowacy ze Slovana Bratysława.Było oczywiście piwko,kilka krzesełek na bieżni (Brno) no i rekordowo tanie bilety :-) 
bilet: 1 Kć
widzów:
 



































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz