..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 8 czerwca 2016

(37) MKS Boruta Zgierz - LKS Zawisza Pajęczno


IV liga grupa łódzka

tym razem wybrałem się na mecz do pobliskiego Zgierza, zobaczyć w akcji, jak by to powiedzieć drużyny ze środka tabeli czwartej ligi. Pogoda dopisała, więc trochę Kibiców przyszło zobaczyć w akcji swoich pupili i niestety zawiedli się srogo. Jeszcze do bramki wyrównującej dla gospodarzy ( fatalny błąd bramkarz) wyglądało to nieźle, ale czym dalej tym większa przewaga gości, co zresztą udokumentowali to strzelając dwie bramki. Oczywiście gospodarze też mieli swoje szanse na bramki, lecz niestety nic z tego nie wychodziło i goście zasłużenie odnieśli ważne zwycięstwo. Doping słyszalny z sektora 1. Co by tam jeszcze napisać?, na pewno to że Boruta ma bardzo fajny obiekt na którym rozgrywa swoje mecze, szkoda tylko ze trybuna z ławkami jest tylko z jednej strony, ale i tak było dobrze. Na minus to brak piwka, nawet w kawiarence na zapleczu, wiec trzeba było odwiedzić sklep. Na koniec, wielkie podziękowania dla jednego Działacza za pamiątki Boruty, które powiększą moją i tak już dużą kolekcje.
bilet: brak
widzów:













niestety nie wszyscy byli zainteresowani meczem















 







piwko smakowało na meczu nie tylko nam



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz