..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 3 września 2016

(57) MZKS Olimpia Kowary - BKS STAL

III liga grupa III
kolejny dalszy wyjazd, przez ostatni okres jakoś się przyzwyczaiłem do bliskich wyjazdów na mecze BKS-u,a teraz robi się sporo kilometrów, no ale cóż takie życie Kibola. Kowary blisko Jeleniej Góry, niezbyt przyjacielskie tereny dla Bialskich Fanów, ale jeszcze tu nie byłem więc czas w drogę.





BKS - STAL: POLOCZEK - DZIONSKO, FELSCH, SOBALA, ZDOLSKI, ISKRZYCKI, SZCZĘSNY, CZAICKI, BEZAK (46 min. CAPUTA), CHRAPEK (85 min. WIŚNIEWSKI), PŁĄSKOWSKI (54 min. FURCZYK)

po takim meczu to nigdy nie wiadomo, czy płakać czy po prostu się śmiać z postawy nie wiem, zawodników, kopaczy , piłkarzy reprezentujących Barwy Naszego BKS-STAL. I nie chce mi się już wysłuchiwać wypowiedzi, że w drużynie jest dobrze, że się starają, walczą przez cały czas, bo to ja jestem prawie na każdym meczu, a zwłaszcza widzę jak grają na wyjazdach.Jak to powiedział dzisiaj jeden z kolegów, musi być jakiś konflikt w drużynie, a przynajmniej podziały ( może wzięli przykład z Kibiców), niektórzy na boisku po prostu sobie przeszkadzają, tak więc jak zawodnicy nie wezmą się poważnie do wykonywania swoich obowiązków, będzie to kolejny słaby nie udany sezon.. Po meczu miejscowi Kibice powiedzieli, ze byliśmy najlepszą drużyną która u nich grała, ale co z tego jak nie zdobyliśmy żadnego punktu, ba nawet bramki, a było kilka okazji, nawet tak zwanych setek. Na stadionie brak cateringu, a zwłaszcza piwa, jak to ogłosił spiker zawodów, ze jesteśmy w trzeciej lidze i nie wolno spożywać alkoholu na stadionie( co za czasy), szkoda ze nie widział tych pustych puszek po meczu na sektorach.Największy plus tego wyjazdu, to że byliśmy w czterech, a więc zaczyna się Nasze grono wyjazdowe powiększać, byle tak dalej, a znowu w Polsce będzie słychać że Kibice BKS-STAL Bielsko Biała powrócili na szlak wyjazdowy.
bilet: 7 zł
widzów:


i tylko szkoda Trenera



podróż autem
341 km







 sektor gości, oczywiście pusty

























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz