..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 10 września 2016

(58) BKS STAL - GKS Pniówek Pawłowice Śląskie

III liga grupa III
dzisiaj dla mnie szczególny dzień, urodziny, więc z takiej okazji nie ma co szukać jakiegoś specjalnego meczu, tylko po prostu trzeba iść na mecz swojego ulubionego Klubu :-) zresztą jak zawsze.Wakacje się skończyły, więc może i Ultrasi w Bielsku-Białej się odnajdą i wreszcie powróci atmosfera z wcześniejszych meczy, bo ten ostatni to tragedia.




1:1 SZCZĘSNY (73')


BKS - STAL: POLOCZEK - DZIONSKO, ZDOLSKI, FELSCH, RADOMSKI (46 min. PROKOPÓW), SZCZĘSNY, CZAICKI (53 min. SOBALA), KARCZ, BEZAK (46 min. CAPUTA), CHRAPEK, PLĄSKOWSKI (71 min. ISKRZYCKI)

jedyny plus tego meczu , to powrót Ultrasów, co prawda jeszcze w niezbyt licznej grupie, ale spokojnie, u Nas zawsze był potencjał Kibicowski. Co jeszcze ciekawego z trybuny, a no własnie zadebiutowała flaga zrobiona przez Michała, poświęcona Naszemu przyjacielowi Mateuszowi, którego już nie ma wśród Nas. A na boisku, no cóż znowu kicha, nie ma punktów, tak ważnych, oczywiście jeżeli chcemy walczyć o awans, albo o utrzymanie się w lidze.Nasza strata do prowadzącego Jastrzębia coraz bardziej się powiększa, a mówili że GKS nie mają pieniędzy, a jednak potrafią wygrywać. My oczywiście straciliśmy bramkę i trzeba było walczyć o wyrównanie, co po raz kolejny udało się piłkarzom, ale czy ktoś jest zadowolony z tego jednego punktu? nie wiem, ja na pewno nie.
bilet: 10 zł
widzów:




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz