..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 27 sierpnia 2016

(56) BKS STAL - Skra Częstochowa

III liga grupa III



1:2 SZCZĘSNY (63')
2:2 SAMOBÓJCZA (88")

BKS - STAL: KOZIK - RADOMSKI, DUDAŁA, FELSCH, DZIONSKO - FURCZYK (63 min. PRYSZCZ), CZAICKI, SZCZĘSNY,  WIŚNIEWSKI (60 min. ISKRZYCKI), CAPUTA, CHRAPEK.


 podczas meczu, podszedł do mnie jeden ze starszych zwykłych Kibiców i zapytał dlaczego nie ma dopingu?i co ja mu miałem odpowiedzieć, że są wakacje, że u Nas grupa Ultras pomału umiera śmiercią naturalną, nie wiem, po prostu od kilku lat wszystko toczy się w złym kierunku jeżeli chodzi o doping, zresztą nie tylko chodzi o doping, wystarczy zobaczyć frekwencje na meczach wyjazdowych, ale to już inne osoby są za to odpowiedzialne, czy dobrze robią, nie wiem. Jedno jest pewne przyszli i kiedyś odejdą tak jak większość ,a  My zawsze Tu będziemy. Co do meczu piłkarze przespali pierwszą połowę i to było widać na tablicy wyników, na szczęście druga połowa należała do Nas i uratowaliśmy remis, choć gdyby któryś z piłkarzy potrafił jeszcze strzelać rzuty karne,to trzy punkty pozostały by w Bielsku-Białej. Po za tym było kilka piwek w zacnym gronie, Ludzi którzy na pewno mają BKS STAL w Sercu.

                                                                    bilet: 10 zł
                                                                    widzów: 100














































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz