..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 22 października 2016

(70) LKS Hetman Rusiec - GKS Chociw

klasa B Sieradz III
w drodze do domu, po niestety pracującej sobocie, nie mogłem gdzieś nie skręcić, żeby obejrzeć jakiś meczyk. Los padł na spotkanie gdzie wśród gospodarzy gra mój Kolega z pracy (Rafał), a wszystko to dzięki uprzejmości Marcina który również wracał z Łodzi. Jak to dobrze mieć wszędzie Kolegów.

kiedyś gdy jeździłem na słynne mecze Widzewa w pucharach ( Rapid, Liverpool, Juve...), zawsze odwiedzałem znajomych z tych okolic ( Rusiec, Chociw...), ale tak naprawdę nigdy nie sądziłem że będę na ich wspólnym meczu, ba nawet nie wiedziałem że tam mają kluby ligowe., znaczy klasowe :-)  Sam mecz to takie fajne widowisko, gospodarze od początku przeważali, co udokumentowali strzeleniem dwóch bramek w pierwszej połowie. Dopiero po stracie tych bramek, goście się ocknęli i zaczęli pokazywać, że jednak wiedzą na czym polega gra w piłkę nożną, choć gospodarze nie odpuścili i mieli kolejnych kilka niezłych akcji, których niestety nie potrafili wykorzystać. Druga połowa na remis, a tak ogólnie to zasłużona wygrana gospodarzy, którzy dzięki tym punktom, dalej walczą o upragniony awans. Obecnie zajmują drugie miejsce.Co do publiczności, na kameralnym stadioniku, wyróżnili się dwaj bracia, głośnym dopingiem i niechęciom do sędziego i gości.
                                                                           bilet: brak
                                                                           widzów: 40





podróż samochodem
82,8 km
  


























































1 komentarz: