..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 16 października 2016

(69) UKS Rotuz Bronów - LKS Ligota Centrum

klasa B grupa Bielsko - Biała
najpierw miały być Derby Łodzi, następnie padło na Wodzisławia Śląskiego, ale również odpadły ze względu na kłopoty transportowe, a wszystko skończyło się małymi Derbami w B klasie


niestety nie mogłem zdążyć na mecz do Wodzisławia Śląskiego ( zbyt późno wyjechałem z domu), gdzie miały się spotkać dwie Odry, wiec szybkie sprawdzenie internetu i mamy mecz w Bronowie. Tak jak w tabeli tak samo na boisku lepsi okazali się gospodarze w meczu bardzo ciekawym.  Niestety pogoda nie dopisała, ciągle  padający deszcz, zresztą jak to na jesień przeszkadzał piłkarzom  jednakowo, nie wspominając już o moknących kibicach.  Trybuna może bardziej trybunka, na tym stadionie, całkowicie się zapełniła.Obie miejscowości dzieli od siebie odległość około 3 km, wiec znaleźli się również chętni na jazdę rowerem. No i może jeszcze coś z ciekawostek :-) to w koło stadionu kursował również patrol, zresztą to chyba normalne jak to na meczu Derbowym.
bilety: datka na rzecz klubu 5 zł
widzów: 50




podróż samochodem

16,8 km




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz