..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

wtorek, 15 listopada 2016

(78) Budowlani Łódź - BKS Bielsko Biała ( siatkówka )





3 : 2
(25:20, 25:17, 18:25, 23:25,15:1)

no jeżeli tak gra lider tabeli z drużyną zajmującą jedno z ostatnich miejsc to można się bać o przyszłość żeńskiej siatkówki w Polsce. Jak widać po wynikach setów, pierwsze dwa dla gospodyń, dwa kolejne dla gości, ale było niestety masę błędów, po obu stronach siatki. Wygrały budowlane bo popełniły mniej błędów, ale tylko niewiele mniej, a tak szczerze to nie było widać różnicy, jaka dzieli obie ekipy w tabeli.Co do atmosfery na hali, to była nieporównywalnie słabsza od tej z przed tygodnia, ale tam były wtedy Derby Łodzi. Doping prowadziła nieliczna grupa, oraz spiker, który bardzo się zaangażował w swoją pracę, co zresztą przyniosło skutek, gdy większa część kibiców, dołączyła się do dopingu. Bilet bezpłatny, otrzymałem od kolegi z pracy , pewnie sponsor gospodyń :-)
bilet; bezpłatny
widzów;




RESZTA ZDJĘĆ w NIE TYLKO PIŁKA -->











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz