..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 25 marca 2017

(16) KS Strzelinianka Strzelin - GKS Kobierzyce

Liga juniorzy starsi

jadąc na wybrany mecz, przy okazji można również trafić na inne spotkanie, lub zwiedzić inny stadion i tak oto trafiłem do Strzelina, a że był prawie rozgrywany mecz, to sobie przy okazji zobaczyłem poczynania juniorów starszych. Mecz jak to mecz, bez wielkich fajerwerków, wygrali goście bo zrobili to co trzeba, czyli strzelili bramkę. A poza tym bardzo fajny stadion, trochę pamięta stare dobre czasy,no i ciekawa lokalizacja :-)



wizyta podczas podróży do Wałbrzycha














 niestety, napis ktoś zakosił

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz