..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

wtorek, 4 lipca 2017

FC Dajtki Olsztyn (stadion)


Teraz jak jest przerwa w rozgrywkach ligowych, można sobie pozwiedzać różne ciekawe miejsca, np. na dzielnicy której mieszkam jest klub FC Dajtki Olsztyn, występuje w B klasie warmińsko – mazurskiej grupa 3 i właśnie dzisiaj zwiedziłem obiekt na którym rozgrywają mecze ligowe. A tak z ciekawości muszę popytać co znaczą te Dajtki?





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz