..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 20 lipca 2017

(57 ) FIVB Beach Volleyball World Tour

korzystając z okazji ze jestem teraz w Olsztynie, nie mogłem odpuścić takiej imprezy, turniej światowej siatkówki plażowej w najlepszym wykonaniu, co prawda to tylko dwa dni ( trzeba na weekend pojechać do domu) ale zawsze coś, pierwszy dzień to eliminacje do głównego turnieju, zdążyłem pooglądać pary kobiece jak i mężczyzn z Australii, Ukrainy, Brazylii, Włoch, Niemiec. Impreza rewelacyjna, jedna z najważniejszych na świecie, byłem na meczach po siedemnastej, wiec zbyt dużo kibiców nie było, ale i tak atmosfera ekstra nie tylko na głównej arenie, ale również na czterech boiskach bocznych.
bilety; brak 



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz