..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 29 lipca 2017

OKS Stomil Olsztyn (stadion)

Korzystając z okazji zwiedziłem stadion, a może bardziej to co zostało ze świetności tego obiektu, po wyglądzie widać że niezbyt tu dbano o niego, większość trybun zwłaszcza tych odkrytych, zasłoniętych jest reklamami, jedynie widać kilka krzesełek w sektorze dla kibiców gości. no a gospodarze zapewne zasiadają na krytej, która też swoje pamięta, ale na pewno nie to kiedy ją odnawiali. Podobno Stomil swoje mecze domowe będzie rozgrywał w pobliskiej Ostródzie, bo tam mają nowoczesny zadbany obiekt.






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz