..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 29 lipca 2017

(59) GKS Błękitni Korona Stary Olsztyn Klewki – SKS Szczytno


runda wstępna wmzpn

no to na początek warmińsko - mazurskich terenów, mecz rundy wstępnej, wybrałem to spotkanie chyba dlatego że ciekawie nazywa się drużyna gospodarzy, tak jakby były połączone dwa kluby i to te kieleckie.Goście to przedstawiciel ligi okręgowej, w zeszłym sezonie uratowali się przed spadkiem wygrywając baraże, zaś gospodarze grają w A klasie, w ostatnim sezonie zajęli dziesiąte miejsce.



no i udało zobaczyć się mecz w Klewkach znanych bardziej z przebywania Talibów, jak to powiedział jeden z byłych polityków. na meczu ich nie zauważyłem za to było nawet sporo kibiców jak na ta rundę i to tych miejscowych jak i gości, zresztą parking przy stadionie jest tak usytuowany ze nawet nie wychodząc z auta można spokojnie oglądać mecz. Jedyny minus to ze brak cateringu i w piwo trzeba zaopatrywać się samemu w pobliskim sklepie. Oczywiście brak również biletów wstępu na mecz, za to podczas meczu wśród kibiców przechodzi jeden z działaczy i zapisuje obstawiane wyniki, wygrać można obiad w pobliskiej restauracji lub koszulkę klubową, fajna inicjatywa. Stadion bardzo sympatyczny, położenie można by rzec miejsce  kameralne, ciekawostką jest też dlaczego goście występowali w strojach reprezentacji z Godłem na piersi. A sam mecz, jak to na początku sezonu, więcej kopaniny niż gry, ale niektóre akcje niezłe, momentami nie było widać różnicy kto gra w wyższej lidze. Ale że goście strzelili o jedną bramkę więcej, to oni zagrają w kolejnej rundzie.
bilet: brak
widzów: 70





 
podróż autobusem
11 km


















































1 komentarz:

  1. Kurcze szkoda, że ja dopiero się dowiaduje że taka stronka jest. Teraz muszę być na bieżąco, bo lubię obstawiać mecze na https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie a tam w sumie tylko widziałem właśnie możliwość obstawienia meczy z niskich lig. Mam nadzieję, że na bieżąco będziecie tutaj wrzucać informacje na temat drużyny.

    OdpowiedzUsuń