..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 20 stycznia 2018

(3) Zagłebie Sosnowic - UKH Debica (hokej)

1 liga hokeja na lodzie


9 : 0
(1:0, 2:0, 6:0)
Będąc w Sosnowcu, należy jak najwięcej zobaczyć meczy w wykonaniu Zagłębia, a że po dzisiejszym sparingu piłkarzy, odbywał się również mecz ligowy wielokrotnych Mistrzów Polski hokeistów Zagłębia, nie można było nie zobaczyć. Jako faworyt, gospodarze tylko w pierwszej tercji mieli problemy w pokonaniu bramkarza gości. Późno bo późno, ale Zagłębiacy otworzyli ten worek z bramkami i wygrali pewnie spotkanie z drużyną z Dębicy. Tak szczerze to nawet nie wiedziałem że w Dębicy grają w hokeja. Na meczu piwka nie było, ale był dobry zurek. Tylko szkoda że tak mało Kibiców chodzi na Stadion Ludowy.
bilet: 5 zł
widzów:



























































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz