..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 17 lutego 2018

(10) Elana Toruń - BKS STAL (sparing)

mecz sparingowy

0:1 PIELICHOWSKI (22')

BKS STAL: BRUCHAJZER (60 min. SZCZEPAŃCZYK) - GRABSKI, PIECZUR (60 min. MĄCZKA), KARETA, FERFECKI (80 min. PIECZUR), SOBALA, MUSIOŁ, SZCZUREK (46 min. BEZAK), TONIA (46 min. RADOMSKI), PIELICHOWSKI (46 min. KARCZ), CZAICKI.

Nie zawsze wynik odzwierciedla to co działo się na boisku. A tam naprawdę Nasi piłkarze w pierwszej połowie, radzili sobie bardzo dobrze z groźną ekipą z Torunia. Nawet wydawało się że pierwszą połowę skończą prowadzeniem, lecz niestety drobny błąd w obronie kosztował Nas utratę bramki. W drugiej połowie po dokonaniu przez Trenera trzech zmian, można śmiało powiedzieć, ze byliśmy zespołem groźniejszym, zwłaszcza w ataku. Mądra gra torunian, kiks w obronie i strata drugiej bramki. Ogólnie, na tle lidera trzeciej ligi, drugiej grupy wypadliśmy bardzo dobrze. Teraz jeszcze dwa sparingi i początek rundy rewanżowej, szkoda tylko że dwa pierwsze mecze nie rozegramy na własnym boisku, a pierwszy wyjazd wypada w środę.

















































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz