..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 20 grudnia 2018

Podsumowanie 2018 r


  Nie był to taki rok jak poprzednie jeżeli chodzi o mecze oglądane na żywo, ale 67 meczy w ciągu roku to i tak chyba niezły wynik. Zwłaszcza że skupiłem się na meczach po degradacji przy stoliku, a właściwie to niszczeniu przez pseudo działaczy Mojego BKS STAL (42 mecze, w tym 23 wyjazdowe), ale znalazłem również czas na mecze zaprzyjaźnionych drużyn; Zagłębie Sosnowiec ( 9 meczy, w tym 3 wyjazdy), Miedź Legnica (3 mecze), Beskid Andrychów (1 mecz). Oprócz tego finał Pucharu Polski, no i przynajmniej po jednym z innych dyscyplin ( siatkówka, koszykówka, hokej, piłka ręczna). Po raz pierwszy nie byłem na żadnym meczu poza granicami. Ale jak tylko zdrowie pozwoli nadrobię i to. Oczywiście bez zmian BKS STAL NUMEREM JEDEN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz