..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 2 lutego 2019

(1) BKS STAL - LKS Bestwina (sparing)

mecz sparingowy


1:1 MAŁACZEK 
2:1 BĄK


BKS STAL: Składu nie podaje, bo nie chce mi się pisać Zawodnik Testowany
No i za nami już drugi mecz sparingowy przed wiosenną rundą. Nie wiem jakie były założenia Trenera przed tym meczem, ale widać że drużyna idzie w dobrym kierunku. Dobrze spisał się w bramce Grzegorz co bardzo cieszy zwłaszcza że niestety przy kontuzji pierwszego bramkarza (Dominika) trzeba stawiać w dalszym ciągu na Swoich a taki własnie jest Grzegorz. Ładna akcja i zwłaszcza gol po strzale "Rudego", a ta radość później to już mistrzostwo. Dobra postawa obrońców, pomocy e tam Wszyscy zagrali dobrze.Fajnie że jednak ktoś się interesuje meczami sparingowymi i pojawiło się trochę Kibiców, również z Grupy Old School.
 Remis na tym etapie treningów to chyba dobry wynik. Trenujemy i gramy dalej. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz