..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 4 maja 2019

(20) BKS STAL - LKS Świt Cięcina (juniorzy)

II liga wojewódzka A1 junior Grupa 3

1:1 Maj

BKS STAL: Szczyrk - Widuch, Kubacki, Mieszczak, Czauderna, Pucienniczak, Korotkov ( Stachniak), Maj, Włodarczyk (Wojtas), Sylwester, Botwina

Po takim meczu cóż można napisać? Słabo, bardzo słabo, masa niewykorzystanych sytuacji. Gdy się słyszy te komentarze na trybunie, że ten nie trenuje a gra ....... , zdanie jest proste to Trener odpowiada za wyniki i to on ustala skład. Ciekawostka jest taka że to już mój kolejny mecz juniorów i zawsze na linii bocznej jest ten sam sędzia, podobno prezes związku sędziów w regionie. Ale jak on jest takim prezesem jak sędzia i obserwatorem to współczuje, już mnie nie dziwi że sędziowie są nie lubiani. Druga sprawa to działacze BKS STAL, ciekaw czy któryś z nich wiedział że grali juniorzy? No mogli zapomnieć, przecież była majówka, a później wolne weekendy. Patrząc na to wszystko, wcale się nie dziwie ze w Klubie jest kiepsko.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz