..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 7 września 2019

(38) Beskid Andrychów - Zagłębie Sosnowiec

JUBILEUSZOWY MECZ W RAMACH OBCHODÓW 100 - LECIA K.S. BESKID


    W tym dniu to tak naprawdę mecz zszedł na drugi plan. Najważniejsze było to co działo się przed, podczas oraz po spotkaniu piłkarzy. Na rynku zbierali się Kibice, którzy już długo wcześniej przed przemarszem zaczęli świętowanie. Spotkałem Kibiców Beskidu Andrychów, Zagłębia Sosnowiec, Energie Cottbus oraz oczywiście BKS STAL.Sam przemarsz oraz to wszystko co odbywało się na stadionie to temat na dłuższą pogawędkę. Ale jedno co można śmiało napisać to że Impreza obchodów 100 - lecia Beskidu Andrychów była SUPER.
Wielkie dzięki za zaproszenie oraz ugoszczenie.







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz