..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 14 września 2019

(39) LKS Strażak Rajsko - Beskid Andrychów

IV liga małopolska (zachód)




Jest sobota niestety mecz BKS -u odwołany , więc żeby nie zmarnować weekendu, pojechaliśmy na spotkanie wyjazdowe, zaprzyjaźnionego Beskidu Andrychów. Wyprawa autokarowa z mocnym tak zwanym wahadłem.podróż w obie strony spokojna. Sam mecz to nic specjalnego, wygrała drużyna lepsza i tyle w temacie.
 Beskid jak to Beskid, oczywiście z głośnym dopingiem.
 Chyba był to mecz podwyższonego ryzyka 😀więc i nie było piwa na meczu, na szczęście w pobliżu stadionu znajdował się sklep.
Na meczu debiutuje nowa flaga poświęcona śp.Małyszowi.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz