..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 1 lutego 2020

(2) TJ Krupka - Stahl Riesa (sparing)

mecz sparingowy



 Pierwszy mecz w tym roku wypadł mi na spotkanie międzynarodowe w miejscowości Dećin na granicy czesko - niemieckiej, choć przecież granic już nie ma. Mecz był rozegrany na kameralnym stadionie ze sztuczną murawą klubu FK Junior, gdzie swego czasu mecze rozgrywał Bohemians Praga, kara za rozróby kibiców. Z tego co się dowiedziałem to drużyna Kroupka gra w szóstej lidze czeskiej a Stahl w piątej. Spotkanie nie było może zbyt rewelacyjne, ale zadziorności piłkarzom nie brakowało. Dużym zaskoczeniem była obecność na tym meczu sparingowym około trzydziestoosobowej grupy Kibiców z Niemiec co stanowiło większość publiki.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz