..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 20 lutego 2021

(2) BKS STAL - Beskid Skoczów (sparing)

 

mecz sparingowy
                                                                          

1:0 Dancik

No i mamy kolejny dobry mecz w wykonaniu Naszych zawodników a na dodatek strzelona bramka przez grającego Trenera, fajnie oglądać wygrany sparing na dodatek z drużyną z którą było ostatnio niezbyt dobre wyniki ale jak to dzisiaj nam powiedział Trener Jurij że to na razie mecze sparingowe trzeba poczekać na ligowe spotkania. Kolejny mecz wyrównany czyli nie jest tak źle jak to niektórzy o Nas mówili jest też dobra sprawa po tym okresie przygotowawczym że ci co najbardziej marudza sami odejda bo jednak w BKS- ie trzeba zapierniczać a nie gwiazdorzyć jedynie szkoda tych młodych którzy się trochę obrazili za pierwszą rundę ale właśnie dla tych młodych powrót jest otwarty. Trenujemy dalej i jestem pewny że idziemy w do rym kierunku. Bardzo fajna druga połowa w wykonaniu Naszych Juniorów - fajnie że jesteście bo bywało różnie.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz