..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 27 lutego 2021

(3) BKS STAL - GLKS Wilkowice (sparing)

mecz sparingowy
                                                               


No i za nami kolejny mecz sparingowy więc okazja dla Trenera na wypróbowanie różnych taktyk, ustawień On sam dobrze wie co jest najlepsze dla drużyny. Od czego by tu zacząć a więc obie stracone bramki podobne, jednak obrona trochę zasypia jeszcze no ale są zmiany w ustawieniach więc jednak trochę poczekajmy. Nie zwracając uwagi na wynik to tak naprawdę to gra fajnie wygląda oczywiście po raz kolejny wielka klasa bramkarza Janka. Jest tez kilku nowych zawodników z których powinniśmy mieć pożytek w lidze. Również brawa dla juniorów, chłopaki się ogrywają bo przecież przyszłość należy do nich. Jak dla mnie to wydaje się że wszystko idzie w dobrym kierunku więc czekajmy na kolejne mecze sparingowe i wreszcie na mecze ligowe bo przecież jeszcze trochę i będzie Nasz Rok 1922 - 2022




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz