..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

poniedziałek, 29 marca 2021

(7) Budowlani Łódź - BKS STAL (siatkówka)

 

                                                            

                                             1 : 3 

( 25:21, 23:25, 29:31, 22:25 )


               Natalia GAJEWSKA - Gabriela ORVOSOVA 

 Andrea KOSSANYIOVA  - Martyna ŚWIRAD 

Weronika SZLAGOWSKA - Karolina DRUŻKOWSKA  

Kinga DRABEK (LIBERO) - Dagmara DĄBROWSKA

Trener: Bartłomiej PIEKARCZYK


No cóż nie oszczędza Nas Kibiców ten cały Covid-19 przynajmniej w niższych ligach, dosyć że odwołali nam kolejkę ligową ( nie wiadomo co dalej) to na dodatek  odwołane zostały mecze sparingowe.  No i chyba tak naprawdę spodobało mi się to że siatkarki grają w poniedziałek ( wymogi tv) i na dodatek zespół BKS STAL grał w Łodzi ( sprawdziłem rano czy dojechały pod hale) więc tego nie mogłem nie zobaczyć. Było trochę obawy jak się dostać na mecz ale od czego ma się znajomości J Sam mecz trochę o późnej porze ale tak naprawdę to nie żałuję bo naprawdę było warto. Co do setów to widać że każdy był zacięty ale te dwa ostatnie to był coś wspaniałego i dlatego należą się Wielkie brawa dla Zawodniczek, Trenera no i całego jego sztabu za super mecz. Dziękuje.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz