..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 28 sierpnia 2021

(30) BKS STAL - BTS Rekord II

 liga okręgowa grupa V
spadkowa
    Bielsko-Biała - Tychy
                                                        


BKS STAL: SYC - KALAMUS, SMOK, MACIĄŻKA (89 min. MOSENTSEV), BORUTKO (85 min. DANĆIK), DZIADEK, R.TAŃSKI, JURA (77 min. ZIÓŁKOWSKI), WIDUCH (46 min. PACHNY), WALECZEK, SPODZIEJA (68 min. THEN)

Jeszcze przed meczem chyba wszyscy bali się o wynik patrząc na ostatni wynik druźyny gości.
 Drugie spotkanie jako gospodarze i ponownie w pierwszych minutach tracimy bramkę wygląda na to że nasi piłkarze wchodząc na spotkanie nie są skoncentrowani . Straciliśmy bramkę która zadecydowała o naszej trzeciej porażce a przecież nie jesteśmy takim słabym zespołem.  co prawda mógł być wyższy wynik ale na szczęście na posterunku stał "Johnny" oraz pomogła poprzeczka oraz spojenie. Myślę że również nie pomagają kłótnie na boisku, wiec czekamy na ten pierwszy punkt tego sezonu może w środę w Lędzinach przełamiemy się . Powodzenia.
Na trybunach gościliśmy kibica Slavii Praga.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz