..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 29 sierpnia 2021

(31) BTS Rekord - Śląsk Wrocław (Kobiety)

                                                                     
        0:1 Dudziak 23'
1:1 Buś 82'
                  1:2 Adamek 87' karny

REKORD: Majewska - Pietrzyk (85 min. Galus), Rżany, Tracz, Gąsiorek (72 min. Śmietana), Nowak, Knysak (74 min. Kłębek), Nowacka, Czyż (46 min. Skolarz), Adamek, Chóras (46 min. Moskała)
ŚLĄSK: Sowalska - Żurek, Dudziak Korda, Krysman (83 min. Martyna Buś), Ostrowska, Krzyżanowska, Kulig, Marcelina Buś (83 min. Turowska), Iwaśko, Wróblewska (76 min. Czudecka)

No jak jest ekstraliga Kobiet w Bielsku - Białej to trzeba iść zobaczyć taki mecz zwłaszcza że na stadion w Cygańskim Lesie mam spacerkiem około dziesięciu minut. Dzisiaj to trwało trochę dłużej bo przyszła ulewa i ciężko się idzie w taką pogodę. Na szczęście stadion jest przykryty nowym dachem tak więc pogoda Kibicom nie przeszkadzała. 
Sam mecz to takie całkiem inne spotkanie niż jestem przyzwyczajony mniej twarda i brutalna jak to niekiedy bywa w mężczyzn. Choć faule też się zdarzały. Bielszczanki to beniaminek i muszą się oswoić do gry w najwyższej lidze co niestety było widać zwłaszcza cwaniactwo wrocławianek. Ale i tak pomimo porażki bielszczanki zasługują na słowa uznania.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz