..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 9 października 2021

(35) BKS STAL - UKS Warszowice (juniorzy)

 
                                               II liga wojewódzka A1 junior grupa południowa.

                                           


        1:0 MITORAJ 32'

               2:1 SYLWESTER 72'

BKS STAL: MIŁKOWSKI - JACHYM, SKROBISZ (79 min. OLMA), SZYMANEK, CHROBAK, DWORNICKI, PAKOSZ, MOSENTSEV, JURZAK (51 min. SZCZOTKA), SYLWESTER, SZPYRKA (25 min. MITORAJ , 65 min. KUCHNIA)

Przez ostatni czas przeglądałem wyniki naszych juniorów w lidze i tak naprawdę chciałem się osobiście przekonać czy tak naprawdę są słabi że prawie wszystko przegrywają. Początek meczu przypominał mi niektóre ostatnie mecze seniorów bo tak naprawdę to w pierwszych minutach gości mieli trzy praktycznie setki, jak tego nie wykorzystali to chyba sami nie wierzą. Ale zapewne to była taktyka, goście się wyszumieli i wtedy kontry z naszej strony. Jest wygrana i to bardzo cieszy trzeba więcej chodzić na mecze juniorów i dodawać im otuchy , bo to przecież Nasza przyszłość .













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz