..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 9 października 2021

(36) LKS Łąka - BKS STAL

liga okręgowa grupa V
    Bielsko-Biała - Tychy
                                                                     

      0:1 R.TAŃSKI 27'

BKS STAL: JURASZEK - KALAMUS, MAŁACZEK, DZIADEK, JÓSKOW, BORUTKO, MAJ (80 min. POLAŃSKI), WALECZEK (90+8 min. DŁUGOSZ), R.TAŃSKI, PACHNY, KOZIELSKI (90 min. O.TAŃSKI)

Jechałem na ten mecz z przekonaniem z myślą że to może wreszcie ten moment, bo przecież musi wreszcie nastąpić przełamanie. Trochę ten mecz przypominał mi ten z poprzedniego sezonu, decydującego o naszym być albo nie być w grupie mistrzowskiej. Teraz również pierwsza połowa była nasza, prowadziliśmy i czekaliśmy na kolejne bramki. Druga połowa bardziej wyrównana no i niestety straciliśmy bramkę, gospodarze mieli nawet rzut karny na szczęście nie wykorzystali tej szansy. Na stadionie niestety dwa razy musiała pojawić się karetka pogotowia. Drużynę BKS STAL w tym meczu prowadził jako Trener Sławek Białek. O co chodzi w całym zamieszaniu mam nadzieje niedługo będzie napisane.   Trochę żeśmy pośpiewali i cóż wracamy z ciężkiego terenu z jednym punktem.      
bilet: 5 zł
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz