..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 14 kwietnia 2022

(23) Tsp - MIEDŹ Legnica

Fortuna 1 Liga
                                                

0:1 Carolina 28'
1:1 Biliński 90'

Chyba więcej fani piłki nożnej spodziewaliśmy się w tym meczu zwłaszcza ze strony Miedzianki, bo przecież to lider i pewniak jeżeli chodzi o awans do ekstraklasy. W pierwszej połowie gra Legniczan dobrze wyglądała, choć stracili frajersko bramkę którą na szczęście sędzia nie uznał, gdyż wcześniej był faul na piłkarzu gości. Pierwsza odsłona wygrana i wydawało się że już teraz może być tylko lepiej, niestety piłkarze Miedzi cofnęli się i oddali inicjatywę przeciwnikom. Co się zemściło w doliczonym czasie gry. Mecz prawie wygrany zakończył się podziałem punktów.
No a na trybunach bezapelacyjnie rządził sektor Kibiców Miedzi którzy dostali konkretne wsparcie od Przyjaciół z BKS STAL ( 220 osób). Przed meczem grupa Old School BKS STAL gościła przedstawicieli Stara Wiara. 
bilet: 25 zł
     widzów: 2625
           










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz