..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 27 sierpnia 2022

(42) Pasjonat Dankowice - BKS STAL

liga okręgowa grupa V
 Bielsko-Biała - Tychy
                                                


2:1 R.TAŃSKI 35'
3:2 R.TAŃSKI 72'

BKS STAL: SYC - SKOWRONEK (46 min. ZIELIŃSKI), WALICZEK (58 min. J,MIESZCZAK), DANĆIK, M.MIESZCZAK, KALAMUS (65 min. ZIÓŁKOWSKI), LECH, JURA (58 min. MAŁACZEK), R.TAŃSKI, WOJTYŁKO, BORUTKO (45 min. TYRNA)


Już przed tym meczem było wiadomo ze gdzie jak gdzie ale w Dankowicach będzie ciężko o punkty, tak naprawdę jakoś nam nie wychodzą te mecze z Pasjonatem. Mecz nie był zły w porównaniu do wyniku. Gospodarze zasłużyli na wygraną bo potrafili wykorzystać sytuacje bramkowe, a mieli ich więcej. Ale naprawdę nasi piłkarze grają dobrze, tylko brakuje tego czegoś żeby zaskoczyło. Nawet podczas meczu udało mi się zamienić zdanie z Trenerem gospodarzy, który chwalił naszą drużynę, jest wielki postęp. Fajnie ze wzmocnił nasz zespół Dawid Lech.
No i wreszcie było to co najważniejsze. bardzo dobra frekwencja Kibiców CZERWONO - ŻÓŁTO - ZIELONYCH na tym meczu. A był dobry doping, co prawda nie przez cały mecz, ale było Ekstra. Dziękuje.
bilet: 8 zł














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz