..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 31 sierpnia 2022

(43) ŁKS Łódź - FKS Stal Mielec

1 RUNDA
                                                  

KARNE 3:4

1:0  Kort 27'
1:1 Veśtśuk 30'
1:2 Lebedyński 52'
2:2 Ibe-Torti 82'

ŁKS Łódź: Bobek - Wszołek, Dąbrowski (46 min. Monsalve), Lorenc, Koprowski, Moreno (67 min. Pirulo), Ochronczuk, Kowalczyk, (82 min. Trąbka), Kort, Biel (73 min. Ibe-Torti), Janczukowicz, (67 min. Balongo)
STAL Mielec: Kochalski - Hiszpański (46 min. Gerbowski, Kruk, Matras (46 min. Kasperkiewicz), Flis (67 min. Getinger), Leandro, Veśtśuk (67 min. Domański), Żyra, Poręba, Mak (68 min. Hamulic), Lebedyński.

 No i udało się po raz pierwszy zobaczyć mecz z nowego stadionu, wypadło na mecz pucharowy i fajnie trafiło. Co prawda między drużynami jest jedna klasa różnicy, ale nie było tego widać na boisku. Mecz mógł się podobać zgromadzonym kibicom nie tylko z Łodzi., bo było to co lubią najbardziej. Dramaturgia, dogrywka i rzuty karne. Pomimo niezbyt dużej frekwencji wiadomo środa, jednak fajny doping .Przed meczem mogłem spokojnie porozmawiać ze znajomymi Kibicami z Łodzi i Mielca. Na meczu zakupiłem sobie kiełbasę no i oczywiście było piwko, w miłym kibicowskim  towarzystwie. Na meczu ale nie w klatce dla gości pojawiło się kilku fanów z Mielca.

bilet: 30zł
widzów: 2878























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz