..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 15 października 2022

(48) BKS STAL - LKS Bestwina

 liga okręgowa grupa V
 Bielsko-Biała - Tychy
                                       


BKS STAL: SYC - LECH, WALICZEK, DANĆIK, ZIELIŃSKI, MAŁACZEK (71 min. J.MIESZCZAK), JANKOWSKI (30 min. KUŚMIERCZYK), JURA, BORUTKO, SKOWRONEK (66 min. O.TAŃSKI), WOJTYŁKO.

Po meczu zażartowałem z bramkarzem gości, czemu nie puścił chociaż jednej bramki, odpowiedź była krótka :-) co miał puścić jak nikt nie strzelał. I to powinno wystarczyć za cały opis tego spotkania, kolejnego przegranego. No może jeszcze ta stracona bramka, gdzie po błędzie lub przyspaniu obrony, zawodnik gości mógł sobie wybrać gdzie strzelić bramkę. No i może ta przykra sytuacja z pierwszej połowy. Gdy chcący pomóc drużynie, nasz były zawodnik Jarek Jankowski, powrócił do nas. Lecz niestety kolano nie wytrzymało i musiał przy pomocy kolegów opuścić boisko. Wiadomo nie od dzisiaj że gra na sztucznej murawie do zdrowych nie należy.
bilet: 5zł.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz