..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 5 listopada 2022

(54) BKS STAL - Budowlani Łódź siatkówka

                      3 : 0         
(26:24 , 25:17 , 25:15) 
PIERZCHAŁA - NOWICKA - CEASAR 
 MAJKOWSKA - SOBICZEWSKA - DAMASKE (MVP) 
MAZUR(L) - NOWAK(L)
CHMIELEWSKA , SZCZEPAŃSKA-POGODA , ABRAMAJTYS

Nowy sezon naszych siatkarek, no i na jaki mecz mogłem wpaść, oczywiście że gramy z łódzkimi Budowlanymi. To już chyba czwarty mecz z rzędu który widzę z tym przeciwnikiem. Ale było postanowienie że trzeba również wspierać siatkarki w tym sezonie. Więc z radością udałem się na niezbyt lubianą, halę pod Dębowcem. Jeżeli muszą tu grać to trudno, trzeba nieraz się podporządkować. 

Na szczęście siatkarki odniosły piękne trzy setowe zwycięstwo, choć pierwszy set taki chyba najcięższy. Zresztą pierwszy i drugi to początek to taki podobny, zaczynamy od prowadzenia pięć do zera . Jest wygrana i trzeba się z tego cieszyć.

Sporo kibiców na meczu, no i jak zwykle na wysokim poziomie fani z sekcji siatkówki z dopingiem przez całe spotkanie. Obecnych również kilku kibiców z Łodzi.

bilet: 20 zł














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz