..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 28 grudnia 2023

Koniec roku,

     Koniec roku, więc można sobie podsumować wydarzenia sportowe, na których byłem obecny. Wiadomo najważniejsze to są mecze Bialskiej STALI i to zarazem w Bielsku-Białej jak i na wyjeździe. Do całej wyliczanki, zaliczyłem oczywiście spotkania ligowe, pucharowe oraz towarzyskie na boisku jak i na turniejach halowych. Nowy rok rozpoczęty był jak zawsze od wizyty w Częstochowie na Jasnej Górze, gdzie odbywała się coroczna Pielgrzymka Kibiców. Z ciekawszych meczy to na pewno wyjazd do Kalisza, gdzie grały bardzo ważny mecz play-off nasze siatkarki. Również otwarcie nowego stadionu Zagłębia Sosnowiec pod nazwą ArcelorMittal Park.  Byłem również po długim czasie na meczu naszej Reprezentacji, lecz nic nie grali. Dobrze że mecz był w Czechach, bo chociaż piwa można było popić. Mecze Miedzianki, Beskidu 💪⚽ też są w podsumowaniu.

Razem wszystkiego uzbierało mi się chyba niezła liczba 69. Więc jednak nie jest tak źle jeszcze. Póki zdrowie pozwoli jeżdżę dalej.

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!!



                                                                            Częstochowa
                                                                            Sosnowiec
                                                                           Praga (Czechy)
                                                                      wizyta w Sosnowcu
                                                                             Jaroszowice
                                                                                mecz ligowy
                                                                              sparing w Osieku
                                                                                    Tychy
                                                                      Miedzianka w BB

                                                                turniej halowy w Jaworzu













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz