..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 6 stycznia 2024

Jasna Góra 2024

 Jak to na początku roku, najpierw Pielgrzymka Kibiców na Jasną Górę. To już jest ogólnie  XVI pielgrzymka, jak dla mnie to byłem po raz IX więc też chyba nieźle.

Wybieramy się tak jak ostatnim czasem, grupą Old School BKS STAL dlatego zostaje wynajęty bus, żebyśmy Wszyscy pojechali razem. Co prawda była jeszcze opcja pociągowa, ale wtedy jesteśmy uzależnieni od rozkładu jazdy.


W Częstochowie po raz kolejny zjawiło się dużo kibiców z całej POLSKI, pod przewodnim hasłem 

                                                      DLA  CIEBIE  POLSKO !!!

Cieszy to że choć wydaje się że kibiców przybywających pod Jasną Górę jest jakby mniej niż w poprzednich latach, to i tak jest to Mocna ARMIA. Zaraz po Mszy Św. która rozpoczęła się o 12:30 nastąpiło poświęcenie barw kibicowskich. Było też spotkanie z Rafałem Ziemkiewiczem no i oczywiście już na zakończenie zostały odpalone race.

                                                              BÓG HONOR I OJCZYZNA











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz