..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 18 lutego 2024

(7) Juniorki młodsze BKS STAL to Mistrzynie

              3 : 1               
Niedziela poświęcona najważniejszemu spotkaniu naszych młodych siatkarek w turnieju który odbywał się w naszej hali. Od początku byłem praktycznie pewien że to nasze czerwono - żółto - zielone dziewczyny wygrają ten mecz.  Nawet przegrany pierwszy set, nikogo nie podłamał i już od drugiego seta nie dały sobie młode siatkarki wyrwać zwycięstwo. Dużo ludzi obecnych na hali, ze wspaniałym dopingiem dla obu drużyn. Gratulacje dla Trenera i całego zespołu. 
Cieszy nas to że byliśmy obecni na tym wydarzeniu.

Najważniejsze na koniec!!!!

BKS STAL  MISTRZEM ŚLĄSKA 🏐 JUNIOREK MŁODSZYCH 🏆










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz