..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 17 lutego 2024

(6) BKS STAL - Błyskawica Drogomyśl (sparing)

mecz sparingowy
                                                   

no i kolejny mecz sparingowy za nami, może wynik nie taki jak sobie zapewne życzyli byśmy, ale trzeba pamiętać że najważniejsze żeby zespół się zgrał. Pogoda bardzo dobra do gry, w drugiej połowie już trochę w deszczu. Gra mogła się podobać zgromadzonym kibicom na trybunie. Z naszej strony to chyba były trzy strzały w poprzeczkę i jeden słupek. Czyli piłka już coraz bliżej siatki, ale i na to przyjdzie czas. Naliczyłem dwudziestu jeden zawodników, więc jest dobrze, szeroka kadra to tylko prowadzi w dobrym kierunku, bo mieć dobrych zmienników podczas rozgrywek to bardzo ważne. Goście to dobra drużyna i solidny przeciwnik, dobrze wybranych sparingpartnerów mamy, co zapewne przyniesie efekty podczas rundy wiosennej, która już niedługo się zacznie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz