..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 12 października 2011

Drukarz Warszawa-Marcovia2000 Marki




  mecz o puchar polski
V-runda Mazowiecki ZPN
 Hubert Pokorski (25), Piotr Cygan (52), Jakub Lewicki (52), Artur Szleżanowski (55), Michał Knajdrowski (75) - Hubert Bugaj (66), Rafał Chmielewski (84), Karol Markowski (85)
boczne boisko Drukarza (sztuczna murawa)
widzów: 50
przed meczem trenowały grupy młodzieży, godne
nasladowania dla innych klubów


godz. 20:00 drużyny gotowe do gry

 sztuczna murawa, oświetlenie warunki super do gry
 przez większą część meczu gospodarze dominowali
na boisku

 na meczu poznałem Łukasza, również miłośnika piłki nożnej 
wszelakich lig polskich
niezła frekwencja Kibiców Drukarza 
 niektórzy kibice już przyzwyczajają się do piwa 
na stadionach, zaczynają od niższych szczebli rozgrywek
to już prawdziwa jesień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz