..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 16 października 2011

praska liga piłki halowej


W ten weekend nie było mi pisane zobaczenie meczy piłkarskich gdyż była planowana kontrola małżonki, obowiązki małżeńskie ponad wszystko. W niedziele po odprowadzeniu żony na pociąg udałem się na hale przy ul.siennej gdzie odbywały się mecze w ramach PLPH.
mecze są rozgrywane na ładnej nowoczesnej hali


bardzo ciekawe można również znaleźć nazwy zespołów:
"Bolesna Prawda, Jedyne Podwójne, Wczorajsi..."
sędzia techniczny w pewnym momencie nie wytrzymał
poziomu gry i opuścił swoje miejsce przy stoliku sędziowskim
największa atrakcją wieczoru miał być mecz z udziałem
Abstynentów
mecz w pewnych momentach zacięty
czołową postacią meczu był bramkarz Abstynentów
choć nie zawsze stał w bramce
niestety wynik nie po myśli Abstynentów
jak zwykle rozgrzewkę jednej drużyny musiał zakłócić 
zagorzały fanatyk przeciwnika :-) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz