..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 15 stycznia 2012

kosz Legia-AZS UW



Sobotni wieczór spędziłem na meczu koszykówki (III-liga), mecz jak mecz ciekawe zjawisko, mało kto zwracał uwagę na to co działo się na parkiecie, wszyscy byli zainteresowani dopingiem i wspólną zabawą, co też jest wielkim plusem. Oczywiście jak zwykle kibice Warszawskiej drużyny pokazali się z dobrej strony, był przez cały mecz doping,oprawa, a tak ogólnie było SUPER!!!!!. Mecz obejrzałem w towarzystwie znajomych kibiców: Crvena Zvezda Belgrad,TSV 1860 Monachium,Legia Warszawa. Oczywiście fotki po prawej: nie tylko piłka
a wynik jak zwykle wygrali Legioniści

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz