..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 14 stycznia 2012

Drukarz - Gwardia ( sparing)

Mecz Sparingowy


6:3

Zima na razie spokojnie zaatakowała stolice, ale to nie przeszkadzało dwóm przedstawicielom warszawskiej ligi okręgowej (grupa 1) do rozegrania meczu sparingowego na boisku w Parku Skaryszewskim.


                                  
sędzia gotowy do rozpoczęcia meczu 
dwóch warszawskich drużyn
pomimo zimna, zawodnicy potrzebowali wody
do zaspokojenia pragnienia 
raz pod jedną bramką a raz pod drugą dochodziło 
do groźnych akcji
gra była twarda i wyrównana
piękna parada bramkarza Gwardzistów, piłkę wyrzucił
na poprzeczkę i uratował drużynę przed 
utratą bramki
w pewnym momencie aż zaiskrzyło, doszło do ostrej 
wymiany zdań pomiędzy zawodnikami, 
biedny sędzia wiele nie miał do powiedzenia
bramka dla Drukarzy
reklama przed siedzibą klubu zaprasza na 
najlepsze pierogi na Pradze
trzeba będzie sprawdzić bo jestem miłośnikiem
pierogów i chyba też znawcą :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz