..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 12 stycznia 2012

Teraz nowe.....

Na początek Nowego Roku nie wybrałem siatkówki,koszykówki lecz  mecz sparingowy drużyn z rozgrywek LIGOWIEC.PL, rozegrany na fajnej hali przy ul.Narbutta 14, a zagrały zespoły Abstynenci Warszawa kontra Dowództwo Garnizonu Warszawa, godz. 19:00



przyczajeni Abstynenci szykują się do ostrego
ataku od początku meczu
ekipa garnizonu poważnie potraktowała mecz
sparingowy
w pierwszej połowie mecz był wyrównany z lekką
przewagą drużyny DGW
lecz niestety w pewnym momencie spotkania drużynę 
pomarańcz owych opuściły siły  i już do końca niebiescy
(choć powinni być zieloni jak to wojskowi) rządzili na boisku
częsty widok z drugiej połowy, Abstynenci wznawiają
grę od środka boiska, czyli znowu stracona bramka :-)
 wynik sam mówi za siebie, zaczęło się dobrze
ale końcówka niestety należała do wojskowych
najbardziej znudzoną osobą na meczu był sędzia i 
może dlatego popełnił kilka błędów..
a najwięcej luzu w drugiej połowie
miał bramkarz garnizonu, praktycznie bezrobotny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz