..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 10 marca 2012

Legia w Bielsku-Białej....



  No i zawitała Legia do Bielska-Białej, niestety nie byłem na tym meczu gdyż jak wiadomo nie przepadam za drużyną grającą na Naszym stadionie, choć wielu kibiców BKS-u zasiadło na trybunach wspierając kibiców stołecznych w dopingu. Ja w raz z braćmi z Sosnowca degustowałem piwko i nie tylko. A po meczu wspólne śpiewy w pubie w doskonałym gronie kibiców BKS-Legia-Zagłębie.
bilet jednego z kiboli BKS-u który wolał piwko niż mecz


a oto te słynne piwko,
stadion pilnowany szczelnie, a właściwie
to pilnowani kibice:-) podpiździa
sektor Kibiców stołecznych widziany z za płotu
no i oczywiście Nasza flaga
 w czasie meczu pub wypełniony w środku
jak i na zewnątrz przez kibiców
BKS-u, Legii oraz Zagłebia
pub szczelnie otoczony przez policje



tylko BKS w Bielsku tylko BKS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz