..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 16 marca 2012

Legia Warszawa - Polonia Warszawa





Derby stolicy za nami, mecz przeciętny, szczerze to liczyłem na pewną wygraną Legionistów i otwartą drogę po mistrzostwo lecz niestety trzeba będzie jeszcze powalczyć, nic za darmo nie ma. Jedyne co godne zaznaczenia to wspaniały doping Żylety a ogólnie to całego stadionu, no prawie całego.....
widzów: 29017
bilet: 110,00zł 




przed meczem małe zaskoczenie, czyżby niemiecka telewizja
nakręcała film o kibicach przed mistrzostwami?
NIE to nasz koleżka Radzio uzupełnia materiały
mecz obejrzałem w towarzystwie syna,
to jego pierwszy mecz na Łazienkowskiej
to tylko może być  "sen o Warszawie.."
jak zwykle oprawa u Legionistów to klasa światowa
barwy polonistów jak to na derbach spłonęły
oczywiście na boisku trochę teatru nie zabrakło
stadion prawie pełny, gdyby nie sektor buforowy
ciekawe skąd wzięli tyle pomarańczowych kamizelek
reklama robi wszystko, bo to przecież dźwignia
handlu a tu przyciągnęła kibiców na mecz,
choć w wypadku Legionistów nie dotyczy
oni zawsze są na Łazienkowskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz