..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 17 marca 2012

Ursus Warszawa - MKS Kutno

 



 Ruszyła karuzela piłkarska, tym razem wybrałem się na mecz 3-ligi łódzko-mazowieckiej KS Ursus podejmował czołową drużynę tej ligi MKS Kutno. Co do poziomu to chyba jeszcze zawodnicy nie obudzili się ze snu zimowego a zapewne dokuczała im również słoneczna pogoda.
widzów: 300
bilet: brak 

kameralny stadion Ursusa, odwiedziłem po raz drugi


mecz oglądałem w towarzystwie dzieci
atmosfera na stadionie typowo piknikowa
sędzia sprawdza czy może zaczynać
-gramy panie sędzio
jak to w wiosenny, ciepły dzień niektórzy kibice
przybyli na mecz zmotoryzowani
jeden z nielicznych kibiców Ursusa w barwach klubowych,
szalik łączony niestety nie wiem z jakim klubem
znudzeni kibice grą piłkarzy no i ten upał
sektor najzagorzalszych kibiców Ursusa co prawda
nie pełny ale zawsze ktoś jest

1 komentarz:

  1. Ten szalik o ile dobrze widzę to łączony
    RKS Ursus-Pogoń Grodzisk Maz.
    Prehistoria.

    OdpowiedzUsuń