..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 16 maja 2012

Wolania Wola Rzędzińska - Szreniawa Nowy Wiśnicz

Niestety nie mogłem obejrzeć meczu Mojego BKS-u w ramach rozgrywek Pucharu Polski, więc chociaż podjechałem zobaczyć te same rozgrywki tylko w regionie małopolskiego zpn grupa Tarnów.Grały dwie drużyny z których nazwami pierwszy raz się spotkałem.Niestety pogoda nie dopisała, cały dzień padał deszcz, na stadionie brak trybuny krytej , boisko śliskie więc mecz był nawet ciekawy.Po zaciętej walce wygrali gospodarze i był to ich jak dotychczas największy sukces, gdyż zdobyli puchar po raz pierwszy w swojej historii.
bilet: 6zł
widzów:



 drużyny gotowe do meczu pomimo fatalnej
pogody, zresztą co można innego
wymagać od zawodowców
publika nawet dopisała, najwięcej było młodzieży
 boisko mokre no i walka była ostra do momentu
aż sędzia wyciągną żółtą kartkę
 ochrona czujna na posterunku
drużyna gospodarzy budowana w myśl hasła
swojego sponsora
........budowanie w dobrym stylu
bramkarz w tym momencie nie był szczęśliwy,
piłka w jego bramce
 
 bezpieczne wyjście z trybuny, oczywiście jest
 zresztą tak samo jak punkt medyczny
 w murze ogradzającym stadion jest przerwa, wiec
w czasie meczu stoi tam chłopak żeby piłka nie wpadła
na tory
gdyż zaraz za boiskiem przejeżdżały pociagi
zmechanizowani kibice również obecni.
a oto i bohaterowie środowego popołudnia
z okazałym pucharem (fot.P.Wiejacki)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz