..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 2 czerwca 2012

chociaż matka nie ta sama, łączy NAS braterska sztama

     Kibice Zagłębia Sosnowiec oraz BKS STAL Bielsko-Biała łączy już zgoda od 30-lat, wiem coś na ten temat gdyż brałem udział w zakładaniu tej braterskiej przyjaźni. Z okazji że jest to rok jubileuszowy Stowarzyszenie Kibiców Zagłębia Sosnowiec w ramach obchodów Dni Sosnowca zorganizowało na Stadionie Ludowym mecz Kibiców obu drużyn.Mecz jak by to powiedzieć fantastyczny, nie będe go opisywał bo powiedzą że jestem stronniczy ale jedno napisze, wygrali lepsi 3:1 !!!!! :-)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz